Slecht nieuws

14 maart 2020 - Golokwati, Ghana

Helaas hebben we vanochtend te horen gekregen dat er een einde gaat komen aan dit mooie avontuur. 😢 De andere studenten mogen niet blijven van school, dus helaas zit er voor mij niks anders op om ook terug te gaan naar Nederland. Het is een andere einddatum dan gepland. Het zou eigelijk nog anderhalve maand duren voor dat ik naar huis zou komen,  maar nu duurt het waarschijnlijk nog maar een paar dagen.
Ik heb al zoveel mooie dingen mogen mee maken en ben zo blij dat ik dit avontuur ben aangegaan. Wie had dat nu ooit gedacht dat in mijn eentje naar Afrika zou gaan en het zo erg naar me zin zou hebben. Ook al is het een avontuur met een minder leuk einde, ik zal vooral terug denken aan de mooie momenten en nog gaan genieten van de dagen die ik hier heb. Het afscheid van de dovenschool zal moeilijk worden, maar over anderhalve maand zouden er ook tranen gelaten worden. Ik heb super veel nieuwe vrienden gemaakt en het is lastig om hun dit nieuws nu te moeten gaan vertellen.
Ik hoop dat ik snel nog een keer terug kan komen en nog meer kan zien van dit mooie land. Ik zal de komende dagen nog wel vaak een traan moeten laten maar dat is niet erg. Ik wil dit avontuur goed afsluiten voor mezelf !

1. Bianca:
    14 maart 2020
    Lieve Laura, wat ben je toch een kanjer😘
    We zien je waarschijnlijk woensdag weer, hadden dit liever pas in april gehad. Wat zullen we samen met een lach en een traan terug gaan kijken op jou mooie avontuur.
    Ga met elkaar deze dagen nog een paar mooie herinneringen maken!!
    ❤️
  2. Oma Nel:
    14 maart 2020
    Lieve schat, ik begrijp je verdriet en reactie, dit was nooit de bedoeling! Het ergste is dat je gewoon zo machteloos bent! Maar ik heb enorm genoten van jouw prachtige avontuur!
    Wie weet, wat de toekomst voor jouw nog in petto heeft, houd je sterk, want dat ben je!!!
    Probeer nog fijne dagen te maken!!! Ik leef met je mee, dikke knuffel!
  3. Coen - Astrid -Teun:
    14 maart 2020
    We huilen met je mee Laura. Het was zo spannend om je te laten gaan, maar door al jou fantastisch mooie verhalen, konden wij allemaal een beetje meegenieten. En dat was zoooooo leuk. Laat je tranen maar lekker gaan, maar vergeet vooral niet ook die laatste dagen nog te genieten.