Weekend naar Adda Foah

22 februari 2020 - Ada Foah, Ghana

Na 4 uur rijden kwamen we donderdag avond aan in Adda Foah. In deze plaats zitten andere studenten die ook reizen met stichting Ghana gangers. Ze wonen hier op een beveiligde compound (er staan hoge hekken om het studentenhuis) heel anders dan dat wij gewend zijn in Golokwati, en mogen ook niet zomaar zelfstandig weg.
Vrijdag zijn we naar het aqua Safari resort gegaan, hier hebben we lekker heel de dag gezwommen. Aan het eind van de dag waren we helaas allemaal verbrand 😅😂. ‘S avonds zijn we nog gezellig wat gaan drinken bij een pool café hier in de buurt.
Zaterdag zijn we op tijd opgestaan en met een boot de Volta rivier over gegaan. We zijn gestopt bij verschillende strandjes en hebben krokodillen gezien. We hebben lekker geluncht en daarna zijn we weer terug gevaren. Vanavond gaan we nog naar een feestje en dan morgen gaan we weer 4 uur in de trotro terug naar Golokwati.

1. Oma Nel:
    22 februari 2020
    Hallo lieve Laura, wat een mooi verhaal en wat zie en beleef je daar veel, geweldig hoor!
    Ik geniet elke keer van je leuke verslag en foto's. Tot de volgende keer, dikke knuffel!!!