Zaterdag 7 maart

7 maart 2020 - Ho, Ghana

Vanochtend hebben we spontaan besloten om naar een hotel te gaan, om daar te gaan zwemmen en te overnachten. Het hotel is ruim 2 uur rijden dus vandaar de overnachting, zodat we morgen ook nog gebruik kunnen maken van het zwembad.
Er was een miscommunicatie over de taxi, want we werden in een normale personen auto opgehaald terwijl we met 6 personen zijn. 😬 Er gingen er twee voorin, 3 achterin en ik moest in de achterbak omdat het anders niet pasten. Het was een hobbelige rit in de achterbak maar we zijn heel aangekomen.
We hebben hier heel lekker geluncht en daarna zijn we gaan zwemmen. Een school hier in de buurt had een uitje denk ik, want ineens was heel het zwembad vol met kinderen en was iedereen naar ons te kijken, hoe wij daar in de zon lagen. Na het zwemmen hebben we lekker een douche genomen, daar hebben we misschien nog wel het meest van genoten. 🥰Morgen hebben we nog een lekker dagje hier, waarschijnlijk gaan we aan het eind van de middag weer terug richting Golokwati. Zo meteen gaan we hier lekker eten, en er daarna nog een gezellige avond van maken.

In de achterbak😬

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oma Nel:
    7 maart 2020
    Hallo daar lieve Laura. wat een gezellige blog, het lijkt nu een beetje vakantie!!!
    In gedachten zie ik jouw al in de achterbak want je bent best lang! Ook wel weer lachen als ik er aan denk! Geniet nu heerlijk van hotel en zwembad en morgen nog een dag! Fijne avond en weer tot gauw op je blog! Dikke knuffel.
  2. Coen - Astrid -Teun:
    8 maart 2020
    Dat is een goed idee van jullie!!! Geniet van je mini-vakantie. Ik ben nog steeds jaloers op dat heerlijke zonnetje daar. Sinds je bent vertrokken heeft het hier alleen nog maar geregend. Vandaag ook alweer :-(. En dan dat stomme corona virus. Daar hebben jullie gelukkig ook (nog) helemaal geen last van. Geniet vandaag nog maar lekker van het zwembad en de heerlijke douche.....
  3. Conny:
    8 maart 2020
    Hi Laura. Heb even een inhaalslag gemaakt en heb je reisverhalen gelezen. Fijn te zien dat je het zo goed naar je zin hebt en een leuke verjaardag hebt gehad. Je maakt hele mooie indrukken en krijgt zo een mooie ervaring. Succes en ook veel plezier...al moet je dan soms achterin de auto mee.