Zondag 8 maart

8 maart 2020 - Golokwati, Ghana

Vanochtend lekker wakker geworden in het hotel. We zijn met zijn allen gaan ontbijten, een iets ander ontbijt dan wij normaal gewend zijn in een hotel. Er was rijst/nasi en vlees, iets waar wij niet zoveel trek in hadden in de ochtend. Gelukkig hadden ze ook gebakken eieren en geroosterd brood.
We wilde nog gaan zwemmen, maar het was een klein beetje bewolkt vandaag dus we zijn nog even snel onder de douche gegaan voordat we onze kamer uit moesten. We hebben nog gezellig een spel gespeeld en gepoold. Tussen de middag was er een lunch buffet, dus we hebben nog lekker gegeten en daarna zijn we met een volle maag rond 2 uur weer terug gereden naar Golokwati. Gelukkig kwamen er vandaag wel 2 taxi’s, dus niemand hoefde er in de achterbak. Rond half 4 kwamen we weer aan bij ons huisje. Het is niet meer zo heel goed weer hier, het onweert en het regent best wel hard en ook al best wel een tijdje. Vanavond eten we een beetje van alles wat we hebben, pannenkoeken voor degene die zin heeft in pannenkoeken en we hebben brood met tonijnsalade. Ook hebben we een lekkere ananas voor de vitamine 😂.
Vanavond op tijd naar bed, want ik ben best wel moe. Ik hoop dat ik vanavond nog reactie krijg op mijn berichtje of ik morgen stage moet lopen. De ene zegt namelijk dat er morgen geen les is, en de andere zegt dat de scholen morgen wel open zijn. Ik ben benieuwd of ik dus morgen wel of niet naar stage ga. Het was in ieder geval  een leuk weekend, lekker kunnen douchen en even weg uit het dorpje.

1. Oma Nel:
    8 maart 2020
    Hoi lieve Laura, bedankt voor je blog. Dat was zeker een leuk weekend als ik het zo lees. Je zal nu wel lekker slapen als ik dit schrijf! Wij hadden hier op het dorp een feest van het Viswijvenkoor dat is ieder jaar en heel gezellig. We zijn ook blijven eten met elkaar dus vandaag een makkie met koken. Ik hoop dat je stage morgen door kan gaan. Welterusten en slaap lekker! Liefs en knuffel.