Woensdag 4 Maart mijn verjaardag ! 🎉

4 maart 2020 - Golokwati, Ghana

Wie had dat nou ooit gedacht dat ik mijn 19e verjaardag zou vieren in Ghana. Als je het mij tien jaar geleden had gevraagd had ik ook niet gedacht dat dit ooit zou gebeuren. Maar wat heb ik het naar mijn zin gehad vandaag. Vanochtend hadden de medestudenten het huis versierd en 2 flessen drank gekocht voor mij als cadeau. Het was natuurlijk gewoon woensdag dus ook vandaag ging ik gewoon maar stage. Ik kon deze dag natuurlijk niet zomaar voor bij laten gaan dus had ik allerlei dingen meegenomen voor de kinderen. De kinderen hebben heel vaak ruzie over een potlood of een gum. Nu heb ik ze allemaal een eigen etui gegeven met hun eigen potlood,gum, puntenslijper en kleurtjes. Op de etui heb ik de naam gezet van de kinderen zodat er ook geen verwarring kan ontstaan over van wie welke etui is. Ze waren heel erg blij toen ze dit van mij kregen ze gingen allemaal geluidjes maken en rond springen in het lokaal. Ook gingen ze trots aan andere docenten laten zien wat ze hadden gekregen. Ook moest ik natuurlijk wel track teren dus ik had koekjes voor ze meegenomen. Ik had ook grote ballonnen bij en daar hebben we de hele middag mee gespeeld we gingen over gooien en proberen hoog te houden. De kinderen vonden het helemaal fantastisch volgens mij hebben hun een geweldige dag gehad. Omdat de kinderen zo blij waren heb ik zelf ook een super leuke verjaardag gehad. Van de  docenten kreeg ik nog een armbandje.
De mensen van de stichting kwamen vandaag ook nog even langs op de dovenschool. Ze vonden het heel leuk om te zien hoe enthousiast ik was en hoe erg ik het naar mijn zin had daar. Dit was hun laatste dag hier nadat ze de dovenschool hadden bezocht zijn ze verder gereden naar Ada foah waar ze de andere studenten nog gaan bezoeken. Ik mocht vanavond kiezen wat we gingen eten maar zo veel variatie hebben we niet dus het werd kip met rijst. Ik heb wel heel lekker gegeten. Vanavond gaan we nog een filmpje kijken en dan lekker slapen. Morgen gaan we weer les geven op de scholen dit keer gaat de les over tandenpoetsen dus kan ik eindelijk mijn tandenborstels gaan gebruiken.Ik heb het vandaag heel erg naar mijn zin gehad ik denk dat ik mijn 19e verjaardag nooit meer ga vergeten. Het was misschien een andere verjaardag dan dat ik gewend ben maar ik vond het geweldig!!!

Wat fijn om uit te kunnen delen😍 KlassefotoBlije gezichtenCadeautje van de docenten

1. Kees.:
    4 maart 2020
    gefeliciteerd met je 19e verjaardag.en weer een leuk verhaaltje. fijn om te lezen dat het zo tof gaat,en leuke foto`s . groetjes vanuit de bosloop.
  2. Oma Nel:
    4 maart 2020
    Hallo Laura, wat fijn dat we elkaar gesproken hebben.
    Wat een prachtige dag heb je gehad met zoveel mooie mensen, dit zal je niet gauw vergeten. Je zal wel moe zijn na zoveel indrukken, hoop dat je lekker zal slapen.
    Bedankt voor je prachtige verhaal, ik geniet ook lekker mee op deze manier.
    Slaap lekker en morgen weer een fijne dag. Dikke knuffel.
  3. Coen - Astrid -Teun:
    4 maart 2020
    Wat een bijzondere verjaardag! Je hebt "je" kinderen goed verwend. Fantastisch dat ze daar zo blij worden van dingen die voor ons zo gewoon / vanzelfsprekend zijn. Voor vanavond een gezellige film avond en voor morgen heel veel succes met de les over tandenpoetsen. Kan je weer heel veel mensen blij gaan maken met een mooie nieuwe tandenborstel. Nu al weer benieuwd naar je volgende verhaal en foto's.
  4. Sylvia:
    5 maart 2020
    Gefeliciteerd met je verjaardag! 🥳🥂
    Zeker eentje om noooit te vergeten.
    Fijn om te kunnen lezen en te zien wat je allemaal doet. Hoe anders kan het zijn op een paar uur vliegen van Nederland.
    Wens je nog een fijne tijd in Ghana
  5. Nicole:
    6 maart 2020
    Wart een unieke verjaardag heb jij gehad! Die ga je zeker niet vergeten. Ik vind het erg leuk om je reisbiljet te lezen en vooral omdat je het zo naar je zin hebt! Geniet van Ghana. 😘 Groetjes Nicole