Donderdag 5 maart

5 maart 2020 - Golokwati, Ghana

Vandaag wilde we les gaan geven op de scholen maar toen we aankwamen konden we geen les geven. Morgen is het onafhankelijkheidsdag in Ghana dus de kinderen moesten ook daar oefenen met marcheren, dus hadden ze geen les vandaag. We hebben nog even gekeken hoe ze aan het oefenen waren en daarna zijn we weer terug naar huis gegaan.
We hadden nog wat boodschappen nodig want morgen zijn veel winkels dicht, dus besloten we om nog even naar Hohoe te gaan. Toen ik daar uit de taxi kwam werd ik meteen geknuffeld door iemand. Je kan begrijpen dat ik best wel schrok omdat ik niet zag wie het was. Toen ik omdraaide zag ik dat het Bright en nog 2 andere jongens van de dovenschool waren. Ze gingen ook wat spullen kopen en vonden het natuurlijk geweldig om mij daar te zien. Ik heb nog even met ze gesproken en natuurlijk moesten ze aan de andere studenten grappige filmpjes van mij laten zien. Ze lagen helemaal in de deuk! 😂
Toen we klaar waren zijn we weer terug naar huis gereden. Het ging weer regenen toen we in de taxi zaten, dus de wegen werden er niet beter op. We waren allemaal heel erg moe en een beetje misselijk van de taxi rit dus zijn we allemaal even gaan slapen. Toen we weer wakker waren zijn we nog even naar de markt gelopen, want we hadden nog water, eieren en groenten nodig. Vanavond hebben we noodles gegeten, weer even een keer iets anders dan normaal. Vanavond is onze vaste spelletjes avond dus we gaan nog even gezellig een spel doen en daarna lekker slapen.
Ik ben heel erg benieuwd naar morgen het schijnt een groot feest te zijn. We worden om 09.00 uur verwacht.

1. Oma Nel:
    5 maart 2020
    Klinkt weer als een gezellige dag Laura, volgens mij ben je daar helemaal ingeburgerd! Ik begrijp wel dat je s'avonds moe bent na zo'n drukke dag. Wens jullie morgen een hele fijne feestdag met elkaar. Welterusten en bedankt voor het mooie verhaal. Dikke knuffel.