Dag 6/7 Sightseeing waterval en aapjes, kennis maken stage

6 februari 2020 - Golokwati, Ghana

Dag 6

Vandaag zijn we naar de watervallen geweest en hebben we apen gezien. We reden naar een plaatsje waar we apen konden zien. Onderweg hebben we bananen gekocht zodat de apen dicht bij ons zouden komen. Deze bananen mochten we aan de aapjes geven.
 Daarna zijn we doorgereden naar de Wli watervallen, een gids nam ons mee de bossen in. We wandelde door de mooie natuur. Het was ongeveer 40 minuten lopen naar de watervallen. Toen we daar aan kwamen hebben we natuurlijk foto’s gemaakt, even gezwommen en van het uitzicht genoten.

Dag 7

Vandaag ben ik naar de dovenschool geweest voor een rondleiding. Ik heb de klas gezien waar ik in kom te werken, het zal met kleine kinderen zijn, en heb ik mijn begeleidster ontmoet, een hele aardige vrouw. Ik moet met de taxi naar mijn stage, dat word nog een hele uitdaging maar dat gaat na een paar keer vast goed komen.
Lydia gaat ons vanavond leren yam te maken, weer eens wat ander dan rijst, rijst .... en rijst. 😂
Vanavond gaan we nog gezellig ergens wat drinken!

Hoera we hebben na 6 dagen weer water🎉 het is alleen bruin. Kunnen we in ieder geval de toilet weer door trekken. Nog even geduld om weer te kunnen douchen.

1. Oma Nel:
    7 februari 2020
    Laura dat klinkt allemaal fantastisch! Je hebt het erg leuk geschreven.
    Geniet maar fijn van deze dingen.

Dikke knuffel